Jak zamówić

Tylko kilka prostych kroków dzieli Cię od niepowtarzalnej aranżacji Twojego wnętrza!

 

 

1. PIERWSZY KONTAKT

Podczas spotkania odpowiemy na wszystkie pytania, podpowiemy jakie rozwiązania są odpowiednie dla Twoich potrzeb oraz wskażemy najbardziej optymalny pakiet wykończenia. W zakresie spotkania prezentujemy próbki produktów, wskazujemy najbardziej właściwe rozwiązania aranżacyjne, często doradzamy w zakresie wyboru lokalu czy dewelopera. W zakresie naszych usług jest także wsparcie techniczne, przygotowujemy wyceny do kredytowania wykończenia pod klucz w banku, a także wspieramy ofertą kredytową naszych partnerów.

Po spotkaniu powstanie oferta zawierająca wszystkie ustalenia i propozycje, przesyłamy podsumowanie spotkania, ofertę cenową oraz oscylowany budżet jakim trzeba dysponować aby zrealizować określoną wizję mieszkania. Często proponujemy także kilka alternatywnych propozycji cenowych. 

Umów się na darmową konsultację

2. PODPISANIE UMOWY

Na tym etapie podsumowujemy wcześniejsze ustalenia. Klient deklaruje realizacje projektu i jest to umowa przedwstępna. Właściwą umowę podpisujemy po wykonaniu projektu aranżacyjnego.

3. SPOTKANIE Z PROJEKTANTEM

Wybór projektanta to ważna decyzja, mamy ich wielu, wszyscy przeszkoleni z zakresu pakietów, każdy pracuje w nieco innym stylu, ma inne "koniki" i pasje, dlatego z dużej puli projektantów polecamy tego, który najlepiej spełni oczekiwania klienta. W czasie projektu można zmienić projektanta, jednak nie później niż przed powstaniem pierwszych wizualizacji. 

4. WYBÓR PODUKTÓW W NASZYM BIURZE

Mnogość oferty często przyprawia o zawrót głowy, dlatego naszym Showroomie posiadamy próbki i przykładowe modele drzwi oraz podłóg - ponad 100 wybarwień dodatkowo próbniki farb, tapet, listw i klamek. Dostepne są też wszytskie aktulane katalogi produktów. 

5. WYBÓR PODUKTÓW U NASZYCH DOSTAWCÓW

Aby zobaczyć część produktów organizujemy wyjazdy do dostawców aby je obejrzeć, dotknąć i móc podjąć ostateczne decyzje. Wizyta w sklepach - nie zawsze wybierana przez klienta, to moment gdzie można zobaczyć na żywo pozostałe "wielkogabarytowe" produkty. To także okazja, aby zasięgnąć wiedzy w zakresie wykończenia od naszych ekspertów z firm partnerskich. 

6. ZAMKNIĘCIE PROJEKTU

Nasz projekt składa się z kilku elementów takich jak: wizualizacje wykańczanych pomieszczeń, pełnych rysunków technicznych oraz listy zakupowej z wyszczególnionymi produktami, ilościami i kodami producenta. Dzięki tak szczegółowej informacji klient wie, co kupuje i co będzie wykonane oraz z jakich materiałów. 

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

7. MAGAZYN, ROZPOCZĘCIE PRAC BUDOWLANYCH

Rozpoczynamy prace ... i transportujemy towary na budowę, a dział wykonawczy realizuje Państwa zlecenie. Po podpisaniu umowy głównej kupujemy całość materiałów i systematycznie gromadzimy je w naszym magazynie. Od tej pory kontakt z klientem przejmuje dział wykonawczy informując o terminie wejścia i zakończenia prac. W pierszej kolejności następuje przekazanie projektu na budowę i możemy zaczynać. 

8.ODBIORY WEWNĘTRZNE

Sprawdzanie, jakości prac jest szczególnie ważne, dlatego nasi koordynatorzy kontrolują, jakość dostarczanych towarów oraz postęp prac. Bardzo ważne są dla nas odbiory wewnętrzne. Ich liczba uzależniona jest od ilości prac i ich etapów, czasem jest są to tylko dwa, a czasami jest ich aż pięć. Na każdy odbiór wewnętrzny zapraszamy klienta, ale nie ma obowiązku na nim być. Na życzenie klienta wysyłamy zdjęcia z postępu prac oraz raporty. W każdy piątek koordynatorzy dzwonią do klientów z bieżącymi informacjami o zakresie wykonanych robót.

9. SPRZĄTANIE 

Wane jest aby mieszkanie było gotowe do zamieszkania, więc dopełniamy wszelkich starań aby było idealnie posprzątane. Całość mieszkania jest myta, usuwane są wszelkie zabrudzenia. Sprzątamy także części wspólne, myjemy okna i balkony. Mieszkanie przygotowujemy, tak aby klient mógł się od razu wprowadzić!

10. ODBIÓR MIESZKANIA

W ustalonym terminie, nadchodzi czas na przekazanie mieszkania w ręce właściciela. To ważny moment, przekazujemy instrukcje obsługi, gwarancje na sprzęty AGD i RTV oraz to co najważniejsze oddajemy klucze w ręce Właścicieli. 

11. GOTOWE MIESZKANIE W RĘKACH WŁAŚCICIELA 

To  czas na przeprowadzkę i zadomowienie się we własnym mieszkaniu. Pamiętaj w ciągu 2 lat dzwonisz do nas jeśli cokolwiek się dzieje, pomagamy, usuwamy reklamację, wspieramy.